SHF x Chogokin Hulkbuster Mk2 超合金 反浩克裝甲 Mk2 SHF Hulk 浩克 變形俠醫

SHF x Chogokin Hulkbuster Mk2 超合金 反浩克裝甲 Mk2 SHF Hulk 浩克 變形俠醫


訂價: 2756 hkd

=========================================

我錯失左shf hb mk1, 想追又無錢
而cc hb mk1又太大隻唔啱我

呢隻hb mk2都幾得意同好重, 齊team黎講都可以
而且咁大隻既基本上都係罰企, 可動範圍我覺得ok
手指全可動係幾好, 不過個人黎講其實唔太鍾意
仲有我終於明白大家既睇法, 手心無燈真係唔知做乜
我情願唔要腳同背脊粒燈, 換返做手心燈🤣🤣🤣

另外頭個joint位太實, 大家著完燈啪返落去時要小心
果個位用中間做支點, 硬係覺得太大力會整斷
所以我用左砂紙打磨一下, 有興趣可以參考一下

仲有一樣bandai係抵讚, 係鬆開螺絲換電時
會見到有一塊透明膠片當絲帽咁頂住粒螺絲
咁各位換電時就唔怕粒螺絲俾地板精靈沒收左
個人黎講呢個係一個好貼心既細位👍


=========================================

https://www.facebook.com/siukamadbuyrecord/posts/1762890740482283


=========================================